poniedziałek, 11 czerwca 2012

005. Lakier do paznokci

Heeej po tak długiej przerwie:):*

Dzisiaj pokaże Wam mój ulubiony lakier do paznokci. Nie jest to typowe nude ale i tak bardzo mi się podoba.

Mam go już 3 dzień na paznokciach i prezentuje się prawie idealnie ( lekkie od pęknięcie na kciuku lewej dłoni ) Love it:)

Co o nim sądzicie?:)

Co do koloru moich włosów to kupiłam ta farbę co zwykle czyli Loreal Sublime Mousse Smakowity Jasny Kasztan. Na dniach pofarbuję włoski i pokażę efekty :)

Proszę o komentarze i OBSERWOWANIE mojego bloga.
Pozdrawiam serdecznie;*

6 komentarzy:

  1. Fajny , taki naturalny, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobny lakier tylko jaśniejszy i bardzo dobrze się sprawuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. łany kolor. Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolory, więc i Twój mi się podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niby taki nudny, ale na paznokciach ładnie wygląda. <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny naturalny kolor, ja jednak wolę nieco bardziej wyraziste barwy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń