wtorek, 26 czerwca 2012

006. Aktualizacja włosków + problemy z cerą / krem

Cześć dziewczęta :*
Przepraszam, że mnie tak długo tutaj nie było ale jakoś nie mogłam się za nic zabrać :(
Dzisiaj Wam pokażę moje włoski po farbowaniu.
Tutaj są jeszcze trochę mokre i robione z lampą.
Tu suche i też z lampą.

Nie ma niby dużej różnicy w kolorze i już mi się w sumie zdążył zmyć niestety..
Następnym razem farbuje o ton lub dwa ciemniejszym, bo tym już nie ma sensu skoro kolor szybko się wypłukuje..

Coraz częściej myślę o zrobieniu sobie grzywki ale jak sobie przypomnę ile zapuszczałam włosy żeby się jej pozbyć to mi się odechciewa :D aczkolwiek chciałabym coś zmienić, bo już około roku moja fryzura wygląda tak samo a jak wiadomo kobieta zmienną jest;p

Mam do Was małe pytanie: Znacie jakieś dobre kremy nawilżające i przede wszystkim NIEUCZULAJĄCE do młodej buzi ? Bo ja mam z każdym kremem niemiłe wspomnienia. Strasznie mnie uczulają:( Ostatnio pokusiłam się na promocję w Rossmanie i kupiłam sobie krem Oceanic, AA Technologia Wieku 18+ Pielęgnacja Młodości, krem rozświetlająco - nawilżający na dzień i noc
wizaz.pl

 ... i skóra mnie piekła i łuszczyła się przy nosie aż tak że skóra leciała mi 'piórkami'... :( Leczę się aktualnie myjąc twarz szamponem przeciwłupieżowym i pomogło :) Najgorsze jest to, że nie wiem co za składnik tego kremu mnie uczula więc nie porafię go wyeliminować :( POMOCYY:(
( a pro po może komuś służy i ktoś chce się wymienić na coś interesującego?:) Kilka razy został użyty przeze mnie i już go nie wykorzystam a szkoda żeby się kurzył na półce )

Polecacie jakiś fajny, dobry dla mnie krem?

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Pozdrawiam:*
Do następnego posta:)

3 komentarze:

  1. Może i nie ma wielkiej różnicy w kolorze, ale jakie są teraz błyszczące ! :)
    Co do kremów to polecam wszelkie Oriflame, ale może w Twoim wypadku warto wcześniej wziąć próbki kremów, nad których kupnem się zastanawiasz, i wypróbować czy nie będą uczulać?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz ładne długie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wypróbuj krem z serii ziaja med, do kupienia w aptece-tego rodzaju krem nie powinien Cię uczulić, a na pewno znajdziesz coś odpowiedniego do swojej cery:)

    OdpowiedzUsuń